• Rouva Keto

AURINKOISTA ALKAVAA JUHANNUSVIIKKOA!

Juhannuksena nautitaan Suomen suvesta, hyvästä ruoasta ja seurasta. Kotimaiset kasvikset ovat parhaimmillaan, mansikoita voi jo maistella

ja kala kruunaa keskikesän juhlan, puhumattaakaan grilliherkuista!

On ihanaa nauttia kesästä ja hyvästä ruoasta!



Ruoka on olennainen osa juhliamme ja miksipä ei? Ruoka kokoaa porukan yhteen ja hyvä ruoka on ilman muuta osa juhlaamme. Monesti juhlaruokailut tarkoittavat kuitenkin samalla meille ähkyä ja väsynyttä oloa. Näinhän ei kuitenkaan tarvitse olla... Kun keskittyy oikeisiin asioihin, saa syödä hyvin, mutta voi silti hyvin.




Ketoruokavalio keskittyy oikeisiin asioihin! Puhtaaseen, kunnolliseen ruokaan ilman lisäaineita, kasviksiin ja yrtteihin, hyviin proteiinin lähteisiin ja hyvään rasvaan. Ketoruoka ei todellakaan ole tylsää salaatin ja kuivan kanan puputtamista, vaan herkullista ja monipuolista ruokaa. Ruokavalioon kuuluu rasvaista, kunnollista lihaa ja kanaa, kalaa, äyriäisiä, kananmunia, majoneesia, herkullisia kastikkeita ja öljyjä. Voit paistaa kalasi voissa ja käyttää halutessasi kohtuudella oikeaa kermaa ja muita rasvaisia maitotuotteita sekä kaikenlaisia juustoja. Pähkinät, siemenet ja avokado toimivat myös rasvan lähteinä ketoruokavaliossa. Voit grillata kunnollisia täyslihamakkaroita ja pekoniauraherkkusieniä hyvällä omallatunnolla! Eikä leipää, jäätelöä, pizzaa tai hampurilaisiakaan tarvitse kokonaan unohtaa, puhumattakaan ranskalaisista, jotka voi tehdä halloumijuustosta ja vievät muuten kielen mennessään! Myös kasvisruokailija pystyy koostamaan itselleen monipuolisen ketoruokavalion.













Hyvään Oloon- verkkovalmennus ohjaa naiset ketogeeniseen elämäntapaan. Kyseessä ei siis ole dieettityyppinen valmennus, vaan pysyvä hyvä tapa syödä. Valmennus on rento ja tiukkapipoisuuden voit unohtaa! Ketoruokavalio kannattaa toki ottaa vakavasti, mutta ei tosikkomaisesti ja toisaalta tosissaan, mutta ei vakavalla naamalla. Puhuttaessa pysyvästä elämäntavasta, tiedämme kaikki, että mutkia matkaan voi tulla ajoittain. Olemmehan ihmisiä. Ketoruokavalioon on helppo palata aina uudelleen ja moni sen tekeekin mielellään, jos "hairahtuu" vaikkapa viikonloppuna tai juhlissa poikkeamaan ruokavaliostaan. Hiljalleen omasta tavasta syödä muodostuu elämäntapa, josta ei enää halua luopua ja juhlat ja erityistilanteet sujuvat hyvin, ilman että oma tapa syödä kärsii niistä. Hyvään Oloon- verkkovalmennus opettaa sinut koostamaan itse oman ruokavaliosi: yksinkertaisen, terveellisen ja herkullisen tavan syödä. Ketoruokavaliolla pystyt pudottamaan tehokkaasti painoasi rasvaa polttamalla, pitämään saavutetun painon aisoissa, pääset mitä todennäköisimmin irti sokerikoukusta ja mieliteoista ja saat aivan uutta virkeyttä ja energiaa elämääsi. Hyviä vaikutuksia on niin lukuisia, että niitä ei tässä kannata edes alkaa kaikkia luettelemaan. Yksinkertaisesti, sukellat Hyvään Oloon, josta valmennus on nimensäkin saanut. Verkkokurssilla on laaja ja selkeä teoriaosuus, ohjaus ketogeenisen ruokavalion aloittamiseen, vinkkejä ja ohjeita sekä 150 ruokaohjetta kauniiden kuvien ja valmiiksi laskettujen makrojen kera. Saat materiaalin heti käyttöösi ja se on käytössäsi niin kauan, kuin sitä tarvitset! Saat myös rajoitetun ajan verkkovalmennukseen kaupan päälle Kesäketoreseptit (arvo 34,90€).





Hyvään Oloon- ryhmä Facebookissa on kannustava, rento ja iloinen lähes 500:n upean naisen ryhmä, joka motivoi ja auttaa eteenpäin. Lisäksi saat tarvittaessa henkilökohtaista tukea ja ohjausta ongelmatilanteissa. Hyvään Oloon- verkkovalmennuksen on valinnut jo lähes 600 naista ja 98% asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneista suosittelisi tätä valmennusta ystävälleen, puhumattakaan ketoruokavaliosta! Ketogeeninen ruokavalio sopii oikein toteutettuna lähes kaikille, eikä se ole pelkästään painonhallintaa varten vaan helpottaa, tasapainottaa ja tervehdyttää monia vaivoja, jotka johtuvat pelkästään siitä, mitä syömme.





Hedelmät, juurekset ja marjat eivät toki kuulu ketoruokavalioon, mutta kesällä rentoillaan hieman! On jokaisen päätettävissä, haluaako nauttia uusia perunoita juhannuksena, vesimelonia vaikkapa salaatissa ja mansikoita kesällä. Oppiessasi itse koostamaan oman ruokavaliosi opit myös laskemaan, mitä hiilihydraattiesi sisälle mahtuu ja miten voit nauttia rennosti myös niistä erityisistä kesäherkuista, jotka houkuttelevat. Voit valmistaa itse helposti ruokavalioon sopivaa jäätelöä tai kakkua. Mitä kauemmin olet ilman sokeria, sitä todennäköisemmin myös mieliteot häviävät niin, ettei näille ole tarvetta enää.








Hyppää rohkeasti mukaan Hyvään Oloon! Päästyäsi sisään tähän hyvään tapaan syödä voit enää vain ihmetellä, miksi et aloittanut aikaisemmin! Kurkkaa kesäkuun tarjous verkkovalmennukseen täältä.


Aurinkoisin energiaterveisin, Rouva Keto




569 katselukertaa
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube